Sunday 31 March 2013

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum pakcik-makcik sekaliannnn~

Petang ni ade paper English Proficiency and aku rase tatau nak study ape untuk subjek nih.Kalo study pun maybe untuk novel section tu la.Tajuk novel tu "Revolt in Paradise".Sebenarnye novel ni best,cume masalahnye aku tak bape suke novel historical macam ni.Tapi yang tak bace lagi tuh,bole le try bace.Eceh.

Memandangkan sem2 dah nak blah dari idup aku,so banyak benda buat aku teringat ape yg aku dah lalui kat Unisza sejak2 sem1 lagi.Masuk dengan muke suci lagi innocent nye ni,aku arap2 kua-kua nanti pun aku still camtu la.tanak la dah habis sem nanti aku bawak koleksi ex-ex aku yang dari unisza ni je.Maknenye aku tanak kapel sepanjang aku kat Unisza yang terchenta ni..hohohoooo.
Sebab aku rase ade pakwe time blaja ni sangat la tak membantu idup aku.If ade yang try masuk 'line',ni ayat yang aku nak campak kat muke dye :
 Ko datang cni nak blaja ke nak kapel?Sebelum nak jage anak dara orang,better ko jaga diri ko sendiri tu dulu.

hoho,bunyik sangat kejam.Aku takde la sekejam tu sebenarnye,tapi betul la kan..sebelum ko kejar awek,baik ko kejar cinta Allah yang ko dah campak ke laut tuh.Aku tak suke orang ajak aku kapel,sebab aku lagi prefer orang dapatkan aku dengan cara terhormat.Means,kalo ko terus masuk meminang pun,aku TERIMA.Muehehe.Gatai nohh.Tapi seriously,aku rase aku trime je nanti.OH Sheeda,stop it.Jangan gatal,nanti bagitau mak!


Ni happy moments kitorang :

g pantai!

bebudak nakal yang bakal jadi cikgu awesome!

hulubalang dan juga jembalang yang hensem2.


 ololo tweetnye..

 bitches go to the beach?LOL

kat masjid terapung with Team Hijrah.

kat LAB with Mien and Shu.Ohoiii!

 hari warga sihat with Dayah si kurus n reen .

tesl family day.Ni Angah..

time kelas malam sir wan.Uh,mmg saiko~

 
solat hajat teslianz.

senior aku la tu depan skali.haa sebelah tu tuan pengarah.Oh aku sangat tabik ngan  diorang ni.Mmg GRAND~

 party miss nadia.

 baru pas balik kelas.sgt messed up otak time tuh.

 ngan AA,madam sally.she is awesome indeed.

 kua makan time futsal tournament.

 menyibuk kat hamper2,dengan harapan dapat la satu,tapi hampeh!

 anugerah dekan.muke sume excited.Arap2 sem ni pun ade rezeki dekan jugak la ek.

 kat giant gong badak.Budak2 captain~

 miss nadia,my lecturer.dye sangat friendly.and caring.

Haa yang ni kitorang g wedding sepupu Annur..





















No comments:

Post a Comment