Saturday 30 March 2013

kebosanan berganda.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum. :)

Okayyy,sekarang da pukul 2:45 PAGI,tp my twinneys Fatnin Fasihah and Annur Schahira punye mata still melekat kat laptop memasing. (tdow la weyyy).
Sat tadi,Teacher Fatnin duk ajaq aku cara nk buat blog.Edit sane,edit sini,maka terhasil lah bnda alah ni (blog).Thanks Cik Ninnn.Kite sayang awakkk.Hihihiiii

Now playing Yoseob's Caffeine.Dye crush aku yg mmg sah2 aku xkan dapat.haha (sedar pun diri tuh).
Dah dua hari sleep over kat umah Annur,stress le katekannn.Roommate punye pasal.And ade le a few prob yang duk uji aku sekarang nih.Thanks to my cute twinneys and twiggies,kalo takde diorang maybe aku dah menangis sensorang kat blok Farabi tu sebab stress.Macehhh (^,^)

btw semalam..it was a really wonderful night.Ikut Annur's dad ke pantai,fishing,and release tension.Dengan keadaan pantai yang suram with only moonlight,kitorang bertiga baring atas tikar sambil tengok langit.Bulan yang kejap gelap kejap terang.Aku tengok phone,mengeluh,kenapa la ex aku datang balik time aku tgh move on.JIWA KACAU.Time study week pulak tu.Last sem pun dye buat hal seminggu before final exam,mau nye saiko aku time tu.Again,ade kawan2 n family yg cherish idup aku,aku rase aku bole handle emo aku.Yang penting,sebab Allah bagi aku peluang nak berubah and Alhamdulillah,aku berjaya lupe ape yg dye dah buat at aku.. (berjaya ke....)

tgh2 syok layan prasaan kat blog ni,tetibe Annur yg duk kat blakang aku tuh,chat aku kat FB.Cakap hai.Gilak ape?Cakap aje la depan2 aku.gedik pulak ek.nak romantik ngn aku la tuh.Chhhh.Haha.

Dah!aku nak menidurkan diri kjap.Bantal da melambai-lambai tu.haha Fatnin jelez tgk post aku panjang.Muehehe...Hihohhihokkkk. *oh,sangat xsopan*

babai,sleep tight with doa.May Allah bless our tmorow.
> 3 kembaq yang mcm kelawaq tdoq lambat <

Assalamualaikum! (@-@)   <--- mate kubam.

No comments:

Post a Comment